آراد برندینگ

با مدیریت سرمایه خود میلیونر شدم

با مدیریت سرمایه خود میلیونر شدم

با مدیریت شرایط مالی زندگی ام توانستم یک فرد میلیونر شوم. من با حوزه پرورش اسب های متنوع به کسب درآمد عالی شدم. توانستم پیشرفت خیلی خوبی در حوزه کاریم داشته باشم. شما را دعوت میکنم به ادامه مطالب تا چند نمونه ا باهم بررسی کنیم.

اسب ترکمن

اسب ترکمن از نژاد ترکمن خالص می باشد که یکی از پر اهمیت ترین گونه های اسب ایران است که پرورشگاه های اصلی آنان ترکستان سابق و ترکمن صحرا می باشد و نه تنها برای ایران بلکه برای جهانیان ارزشمند است و همواره یکی از بهترین اسب ها در زمینه سوارکاری بوده است. قبل از اطلاع درباره اسب نژاد ترکمن باید بدانید که طبق مشاهدات و اطلاعات به دست آمده از حجاری ها ،ایران باستان همواره مهد پرورش برترین نژادهای اسب در دنیا بوده است و از اسب ها در زمینه دامپروری،سوارکاری ، صنعت و… استفاده می کردند. مارکوپولو هم عقیده داشت از بهترین و زیباترین نژاد های اسب در ایران وجود دارند. در این مقاله می خواهیم به بررسی اسب ترکمن که یکی از نژاد های اصیل اسب می باشد، بپردازیم. شواهد تاریخی نشان می دهد که داریوش هخامنشی و دیگر بزرگان تاریخ از اسب نژاد ترکمن استفاده می کردند چنانچه داریوش در سپاه خود سی هزار رأس اسب ترکمن داشت که پیروزی های لشکر او در میادین جنگ،مدیون این اسب های تیز و چابک بود. اسب ترکمن از نژاد ترکمن خالص می باشد که یکی از پر اهمیت ترین گونه های اسب ایران است که پرورشگاه های اصلی آنان ترکستان سابق و ترکمن صحرا می باشد و نه تنها برای ایران بلکه برای جهانیان ارزشمند است. این اسب ها بیشتر در گرگان، جرگلان، گنبد کاووس و منطقه راز و از توابع استان خراسان شمالی پرورش می یابند.

با مدیریت سرمایه خود میلیونر شدم

اسب اصیل

مادر این مقاله سعی داریم شما را با اسب اصیل در لیست محبوب ترین نژاد های اسب آشنا کنیم و نحوه نگه داری آن را به چالش بکشیم. باید بدانید که تمامی اسب ها دارای خصوصیات متفاوتی می باشند. اسب اصیل در ایران در نمونه های متفاوتی دیده می شود و اسب های زیادی در ایران هستند که جزو اسب های اصیل به شمار می روند که هر کدام ویژگی های ساختاری و ژنتیکی متفاوتی دارند. باید بدانید که اسب های دره شوری و هم چنین اسشب هاس ترکمن در ایران به عنوان اسب های اصیل محسوب می شوند. هر نژاد ویژگی های خاص خود را داشته است و برای مثال اسب اصیل عرب حمدانی ساختاری کشیده و عضلانی دارد، پشت بسیار قوی، جدوگاه مشخص و برجسته، استخوان های قوی و مفاصل بزرگ از ویژگی های آن است. باید بدانید که این اسب ها در ایران جز قیمتی ترین نژاد ها محسوب می شود. در روز های اولی که کره اسب به دنیا می آید با توجه به اینکه توانایی هضم انواع خوراکی و علوفه را ندارد باید تا سن 3 ماهگی از شیر مادیان(به اسب ماده مدیان گفته می شود.) تغذیه شود، تا سن شش ماهگی از انواع کنسانتره مادیان و از سن شش ماهگی به بعد با فعالیت آنزیم های گوارشی به تدریج مواد کنسانتره، علوفه و یونجه به آنها داده شود تا رشد کنند. باید بدانید که بیشتر غذای اسب های اصیل تشکیل شده از میوه ها و سبزیجات تازه، علوفه، یونجه می باشد.

با مدیریت سرمایه خود میلیونر شدم

اسب جنگی

چابکی و ظاهر زیبای انواع اسب جنگلی ایران زبانزد می باشد و همه آن را به عنوان یک اسب بی نقص و بی نظیر می شناسند که بسیار پر سرعت و سریع حرکت می کند و یکی از اسبهای اصیل و نژاده محسوب می شود که رنگهای مختلفی دارد و اغلب دارای صورتی کشیده و یالی زیبا است که ظاهر آن را چندین برابر جذاب تر می کند. این نوع اسب را می توان یک اسب همه چیز تمام و پر قدرت با شمار آورد که هنگام تاخت و تاز نفس کم نمی آورد و به این دلیل به اسب جنگی شهره شده است که با قدرت حرکت می کند و اسبی نترس و بسیار چابک می باشد.

با مدیریت سرمایه خود میلیونر شدم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا