آراد برندینگ

قدم به قدم با اسب به رویایم رسیدم

قدم به قدم با اسب به رویایم رسیدم

من همیشه آرام آرام به خواسته هایم نزدیک میشوم، من با حوزه پرورش اسب توانسته ام موفقیت را کسب کنم و درآمد خوبی را برای خودم کنم. اکنون قصد دارم شمارا با این حوزه آشنا کنم.

اسب نژاد عرب

اسب نژاد عرب به دلیل وفاداری و نجابتی که دارند اکثر افراد به نگه داری از آن مشتاق هستند. یکی دیگر از دلایلی که اسب ها مورد توجه قرار گرفته است. سوارکاری است که افراد انجام می دهند. این حیوان نجیب علاوه بر زیبایی از اصالت های مختلفی برخوردار است. سوارکاری با اسب از قدیم الایام بسیار توصیه شده و یکی از ورزش های پر از هیجان است و بیشتر جوانان در این دو دهه اخیر استقبال زیادی از مجموعه های آموزش سوارکاری داشته اند. همانطور که گفته شد اسب ها دارای انواع مختفی است که با توجه به نژادش قیمت آن تعیین می شود. اکثر اسب های موجود مانند اسب های عرب اصیل ایرانی دارای پوزه های کوچک، چشم و مجرای تنفسی درشت هستند. این حیوان به خون گرمی، با احساس و با هوش بودن معروف هستند و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد و جزء گران ترین ها قرار دارد. تاریخچه این نژاد برای کشور های عربی است اما با به وجد آمدن برخی از جنگ ها و خرید و فروش ها این نژاد به ایران هم رسیده است. اغلب به دلیل توانمندی این نژاد افراد برای مسابقات سوار کاری از این اسب استفاده می کنند چرا که این حیوان بسیار تیز پا است و در یادگیری حرکات نمایشی بسیار متبحر است. این نژاد متعلق به منطقه خاورمیانه است و در سرتا سر جهان مشهور است. قدمت این اسب اصیل به 4500 سال پیش بر می گردد. این اسب ها بسیار فرمانبردار و منظم هستند و ارتباط بسیار خوبی با انسان ها همچنین صاحبان خود دارند. این نژاد دارای رنگ های سفید، مشکی و طلایی هستند.

A horse running in a field

Description automatically generated with medium confidenceاسب ترکمن

بهتر است اسب ترکمن اصیل را از طریق مراکز اصلی پرورش دهنده آنها تهیه کنید، خرید اسب ترکمن در این مراکز در بهترین شرایط نگهداری شده و به بهترین نحو تغذیه می‌ شوند. در هنگام انتخاب این اسب همچنین باید به سن آن نیز توجه داشته باشید، قطعا اسبهایی که سن پایین تری دارند و جوان هستند نسبت به اسبهایی با سن بالاتر چالاکی بیشتری دارند و کاملا مناسب استفاده در مسابقات اسب دوانی می باشند. در هنگام انتخاب این اسب همچنین باید به سن آن نیز توجه داشته باشید، قطعا اسبهایی که سن پایین تری دارند و جوان هستند نسبت به اسبهایی با سن بالاتر چالاکی بیشتری دارند و کاملا مناسب استفاده در مسابقات اسب دوانی می باشند. مشتریان اسبهای ترکمن حتی باید به نر و ماده بودن اسب مورد انتخاب خود نیز پی ببرند، شما می توانید به هنگام خرید اسب ترکمن مد نظر خود از راهنماییهای کارشناسان خرید و فروش اسب بهره برد.

قدم به قدم با اسب به رویایم رسیدم

اسب اصیل

اخیرا پرورش اسب اصیل بسیار رونق گرفته و اغلب افراد برای این ورزش به دنبال اسب های سالم و کامل هستند. صادرات اسب ایرانی به خاطر نژاد اصیل و اندام خاص آن مورد توجه قرار گرفته است. این حیوان اگر کمی سرکش باشد، باید با صبر و حوصله به تربیت آن پرداخت و طبیعتا سوار کار با حوصله هم میخواهد که در زمان واکنش های آن با آرامش با او رفتار نماید. البته جالب است بدانید که مربی های اسب هم تمایل زیادی به تربیت گونه ی سرکش آن دارند تا اسبی تنبل، زیرا اسب سالم جسورانه حرکت می کند و به راحتی می توان آن را تربیت نمود. صادرات اسب، با توجه به شرایط نگهداری، کمی مشکل می باشد که شما می توانید از مراکزی خریداری نمایید که امکان ارسال آن به سهولت انجام شود و هزینه های جانبی آن سرسام آوری نداشته باشد.

قدم به قدم با اسب به رویایم رسیدم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا