آراد برندینگ

با یک تکه چوب مسیر ثروت را پیدا کردم

با یک تکه چوب مسیر ثروت را پیدا کردم

دوست پدرم کارگاه نجاری داشت و با پدرم هرازگاهی به اون سر می زدیم. عمو رضا یک تکه چوب عاج به من هدیه داده بود، بوی چوب را خیلی دوست داشتم و توی نقاشی هایم درهای چوبی و خانه های چوبی می کشیدم. این تصویر تا بزرگسالی با من بود و امروز به عرضه انواع درهای چوبی با درآمد بالایی مشغولم.

درب چوبی

امروزه مدلهای متنوعی از انواع درب چوبی برای قسمتهای داخلی ساختمان استفاده می شود، که با توجه به نوع کاربرد دارای مدلهای متفاوت و مناسب می باشند، انواع درب چوبی اتاق خواب سفید طلایی بسیار پرطرفدار هستند و در واقع دارای جذابیت و زیبایی خاصی می باشند، که با توجه به دکوراسیون خانه می توان آنها را انتخاب نمود.

انواع این محصول را می توان از چوبهای مختلفی تولید کرد که با توجه به استحکامی که دارند می توانند در ماندگاری درب اتاق خواب موثر باشند و همچنین رعایت استانداردهای تولید در کیفیت و ماندگاری این محصول تاثیر دارد، در واقع محصولات باکیفیت دارای استحکام و زیبایی بیشتری هستند و با توجه به هزینه تولید بیشتر با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

با یک تکه چوب مسیر ثروت را پیدا کردم

درب ریلی

مدلهای مختلف از درب وجود دارد که امروزه بیشتر از درب ریلی استفاده خواهد شد که آن هم به دلیل راحتی در کار و نگرفتن فضای بیشتر برای باز و بسته کردن می باشد.

درب ریلی مخصوص قسمتهایی می باشد که مقدار جای کوچک خواهید داشت و نمی توانید به صورت لولایی باز کنید. این نوع از درب بیشتر مخصوص دربهای تراس می باشد که به راحتی می توانید از ورود صدا، گرما و سرما به خانه جلوگیری کنید.

نصب این محصول بسیار آسان می باشد و می توانید به راحتی این محصول را در قسمت مورد نظر مورد نصب واقع دهید.

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه دربهای بسیار پیشرفته و مناسب طراحی و تولید شده است که شما می توانید برای راحتی بهتر از آن استفاده کنید.

با یک تکه چوب مسیر ثروت را پیدا کردم

درب پی وی سی

درب پی وی سی ورودی قیمتهای بسیار مناسب و معقولی دارند، همچنین این دربها بر طبق استانداردهای موجود در بازار تولید شده اند و شما می توانید به راحتی آنها را خریداری و نصب کنید.

امروزه با توجه به مزایا و ویژگیهای و البته قیمت خوب این درها فروش درب ورودی خانه پی وی سی از بازار بسیار خوبی برخوردار است و افراد بسیاری اقدام به خرید و فروش آنها می کنند.

این دربها بسیار مقاوم و ضد ضربه و خش می باشند و برای مدت طولانی ظاهرشان به همان صورت که خریداری کرده اید باقی می ماند و زیبایی ظاهری شان را از دست نمی دهند. همچنین یراق آلات بسیار شیک و لاکچری در آنها استفاده شده است و این دربها قابل شست و شو می باشند و می‌ توانید بدون هیچ گونه نگرانی از بابت پوسیده شدن آنها را به بشویید و نظافت کنید.

با یک تکه چوب مسیر ثروت را پیدا کردم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا