آراد برندینگ

اتفاقات خوبی که طی یک ماه برایم افتاد

اتفاقات خوبی که طی یک ماه برایم افتاد

من در گذشته در شغل پارچه فروشی فعالیت می کردم که درآمد بالایی داشت اما چون کارگر مغازه بودم حقوق زیادی دریافت نمی کردم یک روز تصمیم گرفتم تا کسب و کاری برای خود در زمینه پرده راه اندازی کنم که بعد از گرفتن تصمیم و بعد از یک ماه اتفاقات خوبی برایم رقم خورد و روز به روز ثروتمند تر شدم.

پرده زبرا

امروزه برای تنظیم نور طبیعی خورشید و زیبا شدن دکوراسیون داخلی منزل از جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی می توان استفاده کرد.

که طبق جنس پارچه و طرح آن از قیمت های متفاوتی در بازارهای داخلی موجود می باشد که باید در زمان تهیه ی این محصول در کیفیت و جنس پارچه و در عین حال قیمت مناسب آن دقت لازم را بفرمایید تا محصول مورد نظر را مطابق با سلیقه خود تهیه کنید.

از مدرن ترین و جدیدترین پرده ها را می توان به مدل پرده های زبرا سه بعدی اشاره کرد که این نوع پرده به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شود. دستی توسط ریسه و غلتک هایی که بالای پنجره وجود دارد کنترل می شود که یک لایه به سمت بیرون و یک لایه به سمت داخل می باشد که نور خارج و داخل محیط را کنترل می کند.

اتفاقات خوبی که طی یک ماه برایم افتاد

پرده شید

از مهمترین تجهیزات خانه که باعث زیبایی پنجره و تاثیر بسزایی بر محیط و فضا خانه دارد پرده شید سه بعدی می باشد که در انتخاب پرده باید به نکاتی توجه شود اول اینکه پرده باید با دکوراسیون و تجهیزات دیگر خانه مثل مبل و فرش و غیره همخوانی داشته باشد.

 دوم اینکه طرح پرده متناسب با هر فضایی تهیه می شود به طور مثال طرح پرده اتاق کودک با طرح پرده زبرا پذیرایی و نشیمن متفاوت می باشد. پرده زبرا سه بعدی با پرده های دیگر تنها تشبیهاتی که دارد پوشانندگی می باشد.

از تفاوت های بی شماری برخوردار می باشد از جمله از تفاوت ها را می توان تنظیم و کنترل نور را نام برد چون که طرح های که در پرده های زبرا چاپ می شود باعث می شود نور به صورت پنجاه پنجاه تنظیم شود اما پرده های دیگر تنظیمات سایه و نور به خوبی در محیط خانه ایفا نمی کند پس در نتیجه باید در هنگام خرید به این نکات و استانداردها توجه و یا حتی می توان از کارشناسان مجرب و با تجربه مجموعه های معتبر مشورت کرد.

اتفاقات خوبی که طی یک ماه برایم افتاد

پرده پذیرایی

در فضاها و مکان های مختلف می توان از پرده پذیرایی در مدل های مختلف پرده های زبرا سه بعدی با قیمت های مناسب تهیه و استفاده کرد که این نوع پرده از ویژگی هایی همچون؛ کنترل تنظیم نور خورشید، که فضا را نه آنقدر روشن یا تاریک می کند، نگهداری راحت و آسان؛ لکه ها را بدون اینکه از کیفیت پارچه کاهش یابد می توان از بین برد.

 این نوع پرده از مقاومت بالایی برخوردار است و می توان به راحتی در داخل ماشین انداخت و بدون اینکه شل و چاپ آن از بین رود، به دلیل تنوع بالا؛ انتخابات بی شماری را در اختیار انوع سلیقه مشتری ها قرار میدهد به صورت مدرن و کلاسیک، مناسب برای هر نوع اقلیم آب و هوایی می باشد.

نور خورشید را در هر فصل تابستان و زمستان تنظیم و کنترل می کند، استفاده از این پرده خیلی راحت و طبق سلیقه مشتری نصب می شود دستی یا اتوماتیک و طبق طرحی که دارد در بخش های مختلف فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و از همه مهم تر یک نوع حریم خصوصی را در داخل فضا ایجاد می کند.

اتفاقات خوبی که طی یک ماه برایم افتاد

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا