آراد برندینگ

با حوزه آجر پله های ترقی را طی کردم

با حوزه آجر پله های ترقی را طی کردم

من با تعیین بودجه ای که برای زندگی ام مورد نیاز بود رسیدم و روز به روز ثروتم افزایش می یابد. این حوزه که کسب درآمد میکنم آجر میباشد، این حوزه زندگی مرا متحول کرد و باعث شد انگیزه ای داشته باشم برای جذب بیشتر ثروت. حال بیایید با هم چند مورد را بررسی کنیم.

آجر نسوز مربعی

مهمترین بخش در تولید آجر نسوز مربعی ساختمان خاک مناسب آن است که در کشور ایران خاک فروان برای تولید این محصول وجود دارد و با تولید در مدلهای مختلف و با استفاده از رنگبندی گوناگون توانسته ایم سلیقه افراد مختلف را به این محصول جلب نماییم و با راه اندازی خط تولید در شهرهای محتلف کمک به رونق اقتصادی کشور داشته ایم که صنعتگران داخلی را بی نیاز از واردات ماشین آلات صنعتی تولید آجرنسوز شده ایم و جلوگیری از خروج ارز کرده ایم که با توجه به توانایی مجموعه ما این دستگاه ها به کشورهای دیگر صادرات کنیم. کارخانه جات تولیدی دستگاه های ساخت آجر توانایی ایجاد ادواتی دارند که با آب و هوا ایران سازگاری داشته و براحتی می توان آن را نصب کرد رسایی و هدایت آجر نسوز بیشتر از آجر معمولی یا به اصطلاح فشاری می باشد که مانند سرامیک و کاشی بخاطر داشتن فلز در ترکیبات آن می تواند گرما و سرما به خوبی منتقل سازد.

با حوزه آجر پله های ترقی را طی کردم

آجر نسوز قم

یکی از محصولاتی که امروزه در ساختمان سازی و به خصوص در نمای ساختمان استفاده می شود آجر نسوز قم است که‌ در این زمینه محصولات آذرخش قم به دلیل قیمت مناسبی که دارند در بازارهای فروش جایگاه مناسبی پیدا کرده اند این آجرها با کیفیتهای متنوعی در بازار موجود می باشند و خریداران معمولا به دنبال مرغوب ترین آجر نما هستند تا به‌ مرور زمان دچار تغییر رنگ نشود معمولا تنها استفاده ای که از آجر نسوز آذرخش‌ می شود در نمای بیرونی ساختمان است. البته به دلیل زیبایی ظاهری که این نوع آجرها دارند در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد علاقه طراحان و معماران می باشند. آجر‌ نسوز آذرخش یک محصول کارخانه ای به حساب می آید که همانند دیگر انواع آجر ساخته می شود اما دارای یکسری تفاوتها خواهد بود این‌ نوع آجرها را از خاک ‌رس تولید می ‌کنند و ‌می ‌توان انتظار داشت که با توجه به ماده اولیه آنها دارای کیفیتهای یکسانی نباشد همین امر در تعیین قیمت انواع آجر نماهای نشوز تاثیر گذار است به طور مثال خاک‌ رس هیچ دو‌ منطقه ای از لحاظ کیفیت و ترکیبات صد در صد مشابه نیست و طبیعی است که محصول به دست آمده از آنها نیز متفاوت باشد.

با حوزه آجر پله های ترقی را طی کردم

آجر نسوز منیزیتی

شما می توانید در هنگام سفارش دادن آجر نسوز منیزیتی خود رنگ آن را نیز انتخاب کنید، رنگ های این محصول معمولا؛ کرم، نخودی، قهوه ای بوده و برای استفاده در سازه های طرح سنتی و… بسیار مفید و زیبا می باشد. برای بالا بردن میزان مقاومت آجر نسوز در برابر انواع حرارت ها و هوای سرد به آن ماده های بسیار کاربردی اضافه می کنند که شرکت های ساخت شیشه و آهن آلات و… بتوانند از آنها در ساخت کوره های پخت خود نیز بهره کافی را ببرند. آجر نسوز می توانید رطوبت و حتی سرمای زیاد را تا حد زیادی تحمل کند، اما بهتر است ان را زیاد در معرض سرما و یخبندان قرار دهید زیرا باعث شکستگی و خراب شدن ساختار آنها شده و به تعمیر نیاز پیدا می کنند.

با حوزه آجر پله های ترقی را طی کردم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا