آراد برندینگ

روش های نوین برای تبدیل شدن به یک فرد میلیاردر

روش های نوین برای تبدیل شدن به یک فرد میلیاردر

برای اینکه به فرد پولداری تبدیل شویم باید روش های نوینی را در زندگی مان به کار بگیریم که یکی از این روش ها تجارت در حوزه انواع دستگیره می باشد. من از این شغل به درآمد بالایی رسیدم و به شما هم پیشنهاد میکنم در این حوزه اشتغال زایی کنید در ادامه درباره سه نوع از این محصول توضیح جامعی خواهم داد.

دستگیره

کابینت با دستگیره در سال های اخیر یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین انواع کابینت های مورد استفاده در آشپزخانه ها می باشد که با داشتن طراحی بسیار شیک و ظاهر بی نظیر در اولویت خرید بسیاری از مخاطبان قرار می گیرد.

دستگیره مخفی در داخل کابینت ها طراحی شده و ابزار استفاده شده در این نوع دستگیره ها آهنربایی یا مکانیکی هستند که با فشار درب کابینت به راحتی باز و بسته می شوند.

عدم دیده شدن هرگونه ابزاری بر روی کابینت ها از جمله ویژگی های بی نظیر و محبوب این نوع مکانیزم باز و بسته شدن کابینت با دستگیره مخفی می باشد.

این نوع کابینت ها در انواع رنگ بندی های مختلفی از جمله طلایی، مشکی، سفید و رز گلد عرضه می گردند که رنگ سفید کابینت با دستگیره پنهان از زیباترین و جذاب ترین انواع این محصول می باشد و با انواع دکوراسیون های مختلف آشپزخانه ها سازگاری دارد.

روش های نوین برای تبدیل شدن به یک فرد میلیاردر

دستگیره پنجره

زمانی که دستگیره پنجره از چوب و یا فلز ساخته می‌شدند، ما نیز انواع کارکرد‌ها را برای در و پنجره نیاز داشتیم. اما ساختار در و پنجره‌های قدیمی این امکان را به ما نمی‌داد که از انواع قفل‌های خاص برای آن استفاده کنیم. از رو انتخاب ما برای قفل در و پنجره کلاسیک محدود بود و لاجرم دستگیره‌های معمولی هم برای آنها استفاده می‌شد.

سیستم قفل در و پنجره upvc، سیستمی کاملا متفاوت با انواع قدیمی است. ابزار‌های قفل این دسته از پنجره‌ها، در تمام طول بدنه پنجره پی وی سی قرار می‌گیرد. همین مکانیسم خاص نیز سبب می‌شود دستگیره این قفل در سرتاسر بدنه پروفیل در و پنجره upvc قرار گیرد.

اساسا برای باز و بست پنجره های upvc احتیاج به نیروی بیشتری نسبت به پنجره‌های قدیمی داریم اما برای درهای upvc کاملا برعکس است. پس برای پنجره upvc نیاز داریم از دستگیره‌های به مراتب قوی‌تر از انواع در پنجره‌های قدیمی استفاده کنیم.

روش های نوین برای تبدیل شدن به یک فرد میلیاردر

دستگیره کابینت

اغلب مخاطبان در انتخاب دستگیره کابینت بیشتر نگران این هستند که آیا گزینه مدنظر با گذر زمان از مد می افتد؟ آیا می توان با انتخاب بهترین گزینه از میان انواع مختلف کابینت ها برای سالیان طولانی بدون از مد افتادن از آن در منزل خود استفاده نمود؟ که در این میان می توان با معرفی کابینت دستگیره پنهان یکی از ظریف ترین و مورد پسندترین گزینه های امروزی را در اختیار مشتریان قرار داد که داشتن ظاهری مینیمالیست تا سال های دور و دراز مورد تایید مدگرایان واقع خواهد بود

عدم وجود دستگیره در این کابینت ها برای کودکان خردسال از امنیت بالایی برخوردار می باشد چرا که در مواقعی کودکان برای حفظ تعادل خود ناخودآگاه دستگیره کابینت ها می گیرند که در این صورت احتمال باز شدن در کابینت و ریختن لوازم داخل کابینت بر روی کودکان بسیار زیاد می باشد.

روش های نوین برای تبدیل شدن به یک فرد میلیاردر

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا