آراد برندینگ

بعد از شکست مالی یک رنگ مو مرا نجات داد

.

بعد از شکست مالی یک رنگ مو مرا نجات داد

پس از شکست مالی به دنبال کسب وکاری بودم که بتواند مرا از شر بدهی خلاص کند ولی به هر کاری روی می آوردم نمی توانستم موفق شوم اما با خوندن یک مقاله که به بررسی کسب و کار های موفق پرداخته شده بود کار خود را با کسب و کار در حوزه محصولات آرایشی شروع کردم و توانستم در مدت زمان کم به همه ی بی پولی هایم پایان دهم. در این مقاله به بررسی انواع محصولات آرایشی پرداخته شده است.

برق لب مایع

با توجه به این که قیمت برق لب مایع همانند سایر محصولات آرایشی متغیر است. این متغیر بودن قیمت می تواند دلایل زیادی داشته باشد، از جمله مارک، رنگی یا شفاف بودن، حجم و اندازه و …. همچنین بعضی از فروشنده ها، خلاف مقررات قیمت این محصول را زیادتر می کنند. پیش تر در مورد ساخت برق لب در ایران توضیح مختصر دادیم، اما الان می خواهیم به تولید این محصول در کشور معروفی همچون آلمان بپردازیم.

آلمان یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از بعضی کشور ها سبقت گرفته است. یکی از انواع این محصولات، برق لب یا شاین لب مایع است.

هر چند محصولات داخلی از کیفیت بالایی بر خوردارند اما باز برخی از هموطنان به مصرف کالای خارجی تمایل دارند، برق لب از جمله این کالاهاست که با کیفیت مناسب و با مارک های مختلف به ایران وارد می شود.

.

بعد از شکست مالی یک رنگ مو مرا نجات داد

رژ گونه مایع

ممکن است شما هم در زمان خرید اقلام و محصولات آرایشی و بهداشتی مانند رژ گونه مایع با خیل عظیمی از رنگهای زیبا و خیره کننده رو به رو شوید و همواره مردد بمانید که کدام رنگ چهره شما را زیباتر می کند ولازم است بدانید قیمت رژ گونه مایع بسیار مناسب می باشد. بر ملاحت و زیبایی زنانه شما می افزاید اگر قصد دارید تا بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است هنگام انتخاب سلیقه شخصی و علاقه فردی به رنگی خاص را کنار بگذارید و کمی منطقی به این موضوع نگاه کنید.

به طور کلی در بازار دو نوع رژ گونه پودری و مایع یا کرمی یافت می شود که انتخاب این موضوع ارتباط مستقیم با نوع پوست شما دارد در صورتی که پوست شما چرب یا معمولی است بهتر است از نوع پودری رژ گونه استفاده کنید تا برق پوست شما به خصوص در قسمت گونه گرفته شود اما اگر پوست شما خشک بوده و یا چین و چروک دارد بهتر است نوع کرمی یا مایع را انتخاب کنید چرا که این نوع رژ گونه نه تنها به خوبی روی پوست شما جذب می شود.

.

بعد از شکست مالی یک رنگ مو مرا نجات داد

رنگ مو

اگر بخواهیم بهترین رنگ مو زیتونی جهت پخش را نام ببریم، بهتر است ابتدا خصوصیات بهترین رنگ مو را مشخص نماییم؛ یکی از مشخصات رنگ موی باکیفیت، ثبوت رنگ می باشد با توجه به این این که قیمت رنگ مو با کیفیت مناسب می باشد اما ا این یک خصوصیت بسیار مهم است چون بعضی از رنگ های موجود در بازار با یک بار شستشو از بین می روند و مو به رنگ اولیه خود باز می گردد.

همچنین بعضی از رنگ ها بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند؛ البته این تغییر رنگ برای رنگ های فانتزی طبیعی است اما در رنگ هایی مانند رنگ زیتونی رنگ مو باید بعد از شستشو های مکرر همچنان ثابت بماند.

مورد دیگری که رنگ موی زیتونی باکیفیت باید دارا باشد، این است که باعث خشکی و زبری مو نگردد؛ درست است که استفاده از رنگ مو تا حدودی سبب زبری مو می گردد، با این وجود نباید استفاده از رنگ مو سبب وز شدن و خشک شدن پوست و موی سر شود. بعضی از برند های رنگ مو با اضافه کردن ویتامین های مختلف در ترکیب رنگ مو از این عامل جلوگیری به عمل می آورند.

.

بعد از شکست مالی یک رنگ مو مرا نجات داد

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا