آراد برندینگ

پول و ثروت لایتناهی به سمتم روانه شد!

اگر اهداف خود را تعیین نکنید، رسیدن به آن تقریباً غیرممکن است. یک شبه نمی توان میلیونر شد اما با تعیین اهداف قابل دستیابی، در نهایت به آنچه می‌ خواهید می ‌رسید. از وقتی اهدافم را تعیین نمودم توانستم قدم هایم را محکمتر بردارم و بعد از قرار گرفتن در مسیر اصولی و صحیح موفقیت های زیادی را کسب نمودم. فعالیت مستمر و تلاش های بی وقفه در حوزه سودمند، نقش مهمی را در ثروتمند شدنم ایفا کرد، در ادامه با ما همراه باشید.

عسل آویشن تبریز

اگر قصد دارید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه نمایید به شما توصیه می کنیم خرید از وب سایت عسل میثم را از یاد نبرید، شما می توانید با سفارش این محصول آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.

با توجه به افزایش بیماری های ناشی از عدم مصرف مواد غذایی ارگانیک قرار دادن عسل آویشن تبریز در سبد غذایی خانوار می تواند راهی مناسب برای پیشگیری از این مشکلات باشد.

در این قسمت قصد داریم شما را با عسل آویشن و موارد استفاده آن اشنا نماییم پس با ماه همراه باشید.

این ماده دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده و علاوه بر طعم خوب در بسیاری از موارد به عنوان دارو مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع عسل از گل و گیاه آویشن تهیه شده و مانند منبع تولیدی خود عطری فوق العاده دارد. از مهم ترین خاصیت های این ماده ارزشمند ضد میکروبی بودن آن است که می تواند در پاکسازی بدن از عوامل بیماری زا نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T154654.981.jpg

وام خود اشتغالی بانک کشاورزی

با توجه به عملکرد قابل قبول بانک در طی دوره ی فعالیت های خود در چند سال گذشته، به ویژه اعطای وام خود اشتغالی بانک کشاورزی به روستاییان، همچنین عشایر و ایجاد توسعه ی فراگیر اشتغال توانسته است با توزیع عادلانه ی تسهیلات خود به حمایت و تامین مالی کسب و کار های جدید بپردازد.

جهت دریافت وام اشتغال زایی صندوق کار آفرینی امید برای ایجاد و توسعه مشاغل روستایی خود، در ابتدا لازم است در این صندوق ثبت نام نموده و شماره رهگیری بگیرید.

سپس با ارائه ی یک طرح توجیهی خوب، وام دهنده را متقاعد به این مسئله نمایید که ایده شما بسیار راهبردی و اجرایی می باشد.

پس از پروسه ی تحلیل و بررسی مدارک شما، مصاحبه انجام خواهد شد و چنانچه شرایط مطلوب و مساعدی داشته باشید وام اشتغال زایی از طریق صندوق کار آفرینی امید به شما تعلق خواهد گرفت.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T150701.201.jpg

ورود به سایت اراد برندینگ

همکاری و ورود به سایت اراد برندینگ ما به این صورت خواهد بود که آیا مجموعه آراد برای این کارخانه ها سرمایه گذاری می کند دو یا سه میلیارد برای کارهای برند سازی و تبلیغات مارکتینگ و پیدا کردن مشتری و مذاکره با مشتری سرمایه گذاری می کند.

تمام این کارها را در امر صادرات انجام می دهد و به قیمتی که کارخانه تولید می کند و می فروشند از کارخانه خریداری می کند و صادرات انجام می شود به این ترتیب حجم فروش آن کارخانه افزایش پیدا می کند و بهتر حقوق نیروهایش را می پردازد و می تواند رشد کند و سرپا قرار بگیرد.

این یک موضوع است که در این طرح سود صادراتی کامل و صد درصد برای مجموعه آراد برندینگ خواهد بود یک قرارداد پنج ساله بسته می شود یک درصدی از سهام کارخانه به شرکت آراد تعلق می گیرد.

به خاطر برندسازی که در این مدت انجام می شود و آن کارخانه در بازارهای خارجی معروف می شود و اعتبار پیدا می کند این یک مدل است که ما با کارخانه ها کار می کنیم و کالای آن را خریداری می کنیم و سود صادراتی هم برای مجموعه آراد خواهد شد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T145206.601.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا