آراد برندینگ

آینده پر شکوه خود را در کسب و کار الکل دیدم

برای چیزی که پنج سال دیگه ارزشی نداره بیشتر از پنج دقیقه غصه نخور و زندگی ات را تلخ مکن. من با فکر کردن و زندگی کردن در حال توانستم تمام تلاشم را برای فردایی بهتر کنم و کسب و کاری مستقل در زمینه الکل ایجاد کنم.

الکل صنعتی پاندا

برای آشنایی با قیمت الکل صنعتی پاندا و خرید و فروش این محصول در بازار می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و اطلاعات دقیقی راجع به قیمت روز آن به دست آورید.

قیمت الکل به طور مداوم تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون تغییرات نرخ ارز قرار می گیرد، بنابراین در بازه‌ های زمانی مختلف، قیمت های متفاوتی پیدا می کند.

در حال حاضر قیمت این محصول بین 13500 تا 15500 تومان می باشد.

علاوه بر آن درصد خلوص الکل، میزان کیفیت آن، مقدار محصولی که خریداری می کنید، نحوه خرید و هزینه های حمل و نقل از مواردی هستند که بر قیمت این محصول موثر می باشند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (2).jpg

الکل صنعتی 99 درصد

قیمت هر لیتر الکل صنعتی 99 درصد در بازه 40 تا 65 هزار تومان قرار دارد.

علاوه بر این موارد، تغییرات نرخ ارز، برند محصول، میزان عرضه بر تقاضا و هزینه های حمل و نقل می‌ توانند زمینه تفاوت قیمت در انواع الکل صنعتی را فراهم کنند.

در صورت تمایل برای خرید الکل صنعتی 99 درصد در حجم بالا می ‌توانید به تولید کنندگان این محصول مراجعه کنید و واسطه ها را از میان بردارید تا به این شکل قیمت کمتری جهت خرید پرداخت نمایید.

برای خرید الکل صنعتی 99 درصد با بیشترین میزان کیفیت و بهترین قیمت، می توانید با ما ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات لازم از مشاورین ما، جهت خرید اقدام نمایید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (5).jpg

الکل صنعتی بیدستان

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که الکل صنعتی بیدستان را خریداری کرده اما نتوانستید از آن به دلیل بوی تند و سوزش زیادی که بر روی پوست ایجاد می کند، بهره کاملی ببرید.

این موضوع موجب می شود تا پیش از انتخاب الکل صنعتی به مشخصات و ترکیبات آن بیشتر دقت کنیم.

الکل به طور عمومی در دو شکل اتانول و متانول تولید شده و هر کدام بنا بر کارایی هایی که دارند از سوی افراد مختلف خریداری خواهند شد.

هیچ کدام از دو مورد نام برده شده مصرف خوراکی نداشته و اگر این کار صورت بگیرد قطعا به مسمومیت و بروز خطرات جدی منتهی خواهد شد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (8).jpg

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا