آراد برندینگ

من با یک استراتژی عالی خانواده ام را از فقر نجات دادم

باید به کسانی که هدف خود را در زندگی رسیده به پول زیاد قرار داده اند بگویم، پول هدف نیست. پول ارزش نیست. ارزش از رویاهای شما بدست می آید و پول کمک می کند به آن برسید. من نیز برای رسیدن به رویاهایی که در سر داشتم لازم بود به ثروت فراوانی دست پیدا کنم، از همین رو کسب و کار خود را در حوزه ی نخ فیلامنت با پول مشتری راه اندازی کردم و در نهایت با رسیدن به درآمد دلاری توانستم به رویاهای خود دست پیدا کنم.

نخ فیلامنت

نخ فیلامنت، نخ های بافته شده از جنس پلی اتیلن می باشند که از انواع نخ های حجیم به شمار می روند که دارای تحمل کشش نیست اما بسیار مقاوم و محکم است. نخ فیلامنت در صنایع مختلف کاربرد دارد؛ از جمله قالی بافی، تولید روفرشی، زیر سفره ای، جاجیم، گلیم و غیره.

نخ های فیلامنت دارای طول زیادی هستند و پس از تولید دور دوک های بزرگ پیچیده می شوند. کمترین دوک نخ فیلامنت دارای وزن 5 کیلویی می باشد. این نخ ها تابیدگی زیادی دارند و از چندین رشته نخ تابیده تهیه می شوند. در اصفهان برای بافت جاجیم به عنوان تار و پود از نخ فیلامنت استفاده می شود به همین خاطر به آن پارچه فیلامنت نیز می گویند.

من با یک استراتژی عالی خانواده ام را از فقر نجات دادم

نخ فیلامنت ۱۵۰

نخ فیلامنت ۱۵۰ نوعی نخ مصنوعی حجیم است که در تولید نخ های دیگر یا به طور مستقیم در بافت پارچه از آن استفاده می کنند. در حال حاضر نخ فیلامنت ۱۵۰ که نخ پلی استر نیز نامیده می شود، نخ مصنوعی محسوب می شود. از این نخ برای تولید نخ های دیگر که باید دارای استحکام باشند استفاده می شود یا به طور مستقیم در بافت پارچه ها ی متنوع از آن بهره می برند.

این نخ های حجیم شده هستند و ساختار متراکم مولکولی بهره مند هستند. این نخ در انواع مختلفی به منظور استفاده در بافت انواع پارچه تولید می شوند. برای بافت پارچه های رو مبلی، پرده یا حتی پتو از این گونه نخ ها استفاده می شود. در صنعت نساجی از جمله نخ های مهم نخ فلامینت است.

من با یک استراتژی عالی خانواده ام را از فقر نجات دادم

نخ فیلامنت پلی استر

نخ فیلامنت همان نخ های حجیمی هستند که می توان در پارچه های مختلفی استفاده نمود و یکی از گران قیمت ترین نخ های بازار است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه نخ فیلامنت پلی استر یکی از بهترین نخ ها می باشد، این نخ جایگزین الیاف های پشمی شده است. همانطور که میدانید نخ فیلامنت پلی استر از الیاف مصنوعی و طبیعی به دست آمده و کاربرد های فراوانی دارد.

الیافت پلی استر دارای خواص های زیادی است که حوزه های زیادی را به خود جذب نموده است. نخ فیلامنت پلی استر یکی از مقاوم ترین الیاف محسوب می شود بر همین اساس در صنعت فرش مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نخ برای تولید انواع موکت ها، گلیم، کفپوش و انواع دیگر استفاده می شود.

من با یک استراتژی عالی خانواده ام را از فقر نجات دادم

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا