آراد برندینگ

با موفقیت دوست شدم و به ثروت رسیدم

به عنوان انسان بزرگترین دروغ ما در مورد توانایی ما در ساخت مجدد خودمان است. اگر می خواهید به موفقیت برسید و ثروتمند شوید باید ابتدا خود را برای آن آماده کنید. اگر نتوانید خود را تغییر دهید و تغییرات لازم را در کسب و کارتان ایجاد کنید، نمی توانید به اهداف بزرگ خود دست یابید و متوقف خواهید شد. تغییرات کلید دروازه ی موفقیت هستند.

کفش کشتی لیون

کفش کشتی لیون قابلیت های زیادی دارد از مهم ترین آن ها می توان به چسبندگی کفش با زمین اشاره کرد. یک کشتی گیر باید قادر باشد تا هنگام فشار و حرکات شدید کنترل خود را حفظ نماید.

کفش کشتی لیون طرح و رنگ های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد و در عین حال سایزبندی های مختلفی برای استفاده کودکان هم در این محصول موجود می باشد.

یک کفش کشتی گیری باید طوری ساخته شده باشد تا بتواند به تنهایی اکثر نیاز های کشتی گیر را رفع نماید ولی در عین حال زیبایی خود را حفظ کند.

با کفش های لیون می توانید انتخاب های متنوعی را هنگام خرید پیدا کنید و نسبت به سلیقه خود خرید کنید.

برای خرید کفش لیون می توانید به صورت اینترنتی به وب سایت های معتبر مراجعه کرده و با خیالی راحت خرید کنید.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (52).jpg

کفش کشتی کمبت

کفش کمبت محصول شرکت آدیداس است و از مهم ترین مشخصه آن باید به برند شناخته شده و معتبر آن اشاره کنیم.

همچنین بهتر است حتما به کیفیت و ویژگی های عمومی کفش کشتی کمبت از جمله سایز و طرح و رنگبندی توجه داشته باشید. برندهای شناخته شده خود به تنهایی ویژگی هایی بسیاری برای کفش به همراه دارند.

با این حال بهتر است حتما در هنگام خرید میزان مقاومت و کیفیت کفش را در ورزش کشتی سنجیده و به عوامل موثر بر کیفیت توجه داشته باشید.

برای این منظور می توانید با کارشناسان فروش مشورت کرده و درباره آن حتما تحقیقات لازم را انجام دهید.

استفاده از این کفش سبب لیز خوردن پا در زمین مشابقه نمی شود و از پا و مچ محافظت می کند.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (50).jpg

کفش کشتی نایک اورجینال

کفش کشتی نایک اورجینال و اصل به دلیل داشتن کیفیت بالا نسبت به نمونه های داخلی و خارجی دیگر از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است. به طور متوسط قیمت کفش کشتی نایک اورجینال در بازه 3 تا 6 میلیون قرار دارد.

اما باید ورزشکاران توجه داشته باشند که با یک بار خرید این محصول برای مدت طولانی نیاز به کفش نخواهند داشت و فقط یکبار برای خرید کفش کشتی هزینه پرداخت می کنند.

قطعا قیمت این کفش به دلیل وارداتی بودن رابطه مستقیم با قیمت دلار دارد اما می توان این محصول را با قیمت مناسب تر از بازار تهیه نمود.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (48).jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا