آراد برندینگ

رمز داشتن ثروت را یافتم

ثروتمند شدن نیاز به درک موقعیت و تغییر ذهن و باور دارد.

وقتی با تجارت آشنا شدم و محصولاتم را عرضه کردم همزمان سعی کردم باور و ذهن خود را نیز تغییر دهم و اینگونه ثروت در زندگیم سرازیر شد.

در ادامه شما را بیشتر با محصولاتم آشنا خواهم کرد.

موزاییک خیابانی

موزاییک های خیابانی انواع مختلفی دارند و دارای مشخصات و کاربردهای مخصوص به آن محصول می باشد و در ابعاد مختلف تولید می شوند.

موزاییک خیابانی یا به عبارتی موزاییک ها از قدیم تا به امروز مورد توجه بسیاری از افراد بوده و بدلیل استقامتی که دارد طرفداران لسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

این محصول دارای 2 لایه است یک لایه در قسمت پایین که دارای ضخامت بیشتر و همچنین استقامت بهتر و قسمت بالایی که موادی که در نقش بندی طرح آن به کار می روند وجود دارند.

سیمان، ماسه و پودر سنگ و آب موادی هستند که در ساخت موزاییک به کار می روند و این مواد به دو روش ویبره ای و یا پرسی تولید می شوند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-17T134103.525.jpg

موزاییک ضد سایش

امروزه در بازار به این نوع موزاییک ها کفپوش بتنی نیز می گویند که از مواد اولیه ای چون سیمان، ماسه و چسب بتن ساخته شده است.

ما می خواهیم در این بخش شما را با مشخصات موزاییک ضد سایش آشنا کنیم تا در هنگام تهیه این محصول با اطلاعات بالاتری بتوانید تصمیم گیری نمایید.

این موزاییک ها به لحاظ تنوع رنگی که دارند در چند رنگ سفید، مشکی، طوسی، قرمز و زرد می باشند و ابعاد آنها از 10 سانتی متر تا 40 سانتی متر متغیر است.

از این موزاییک در بسیاری از معابر پیاده رو خیابان ها به کار برده می شود و همچنین می توانید در بسیاری از پارک ها شاهد این گونه موزاییک باشید.

به این دلیل در این مکان ها از این موزاییک های ضد سایش استفاده می شود که در طول شبانه روز بسیار پر تردد می باشند.

در معابر پیاده رو معمولا از رنگ های طوسی و یا سیاه و سفید استفاده می شود و از رنگ های شاد این موزاییک در کفپوش پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-17T134243.988.jpg

موزاییک صنعتی

موزاییک صنعتی در انواع مختلفی تولید می شود که هر یک از آنها مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

از جمله انواع موزاییک صنعتی می توان به موزاییک گرانیتی اشاره کرد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و انجماد برخوردار است و از آن بیشتر برای پروژه های شهری از جمله سنگفرش پیاده روها و مانند آن استفاده می کنند.

علاوه بر موزاییک گرانیتی می توان به موزاییک صنعتی ساده، ایرانی، فرنگی و حیاطی نیز اشاره کرد که همه آنها در ابعاد مختلف و البته با تنوع رنگ مناسب با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شوند.

از جمله ابعاد متداول و استاندارد این موزاییکها 40*40 و 30*30 است که از آنها بیشتر برای کفپوش پاساژها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و مانند آن استفاده می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-17T134154.364.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا