آراد برندینگ

بادام سخنگو که شما را ثروتمند می سازد

بادام یکی از محصولاتی می باشد که افراد بسیاری به آن علاقه دارند و به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار می باشد و می تواند به فروشندگان خود سود بالایی را برساند بنابر این اگر در جست و جوی کاری پر سود هستید به شما پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر فعالیت کاری خود را در این زمینه آغاز کنید.

بادام هندی خام درجه یک

باید گفت بادام هندی خام درجه یک از ارزش غذایی بالایی بهره می برد و گنجاندن آن در برنامه غذایی به شکل آجیل خام ضرورت دارد در کشور ایران، به سبب موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی اختصاصی، برخی از خوراکی های لذت بخش پرورش نمی یابند، بادام هندی یکی از این موراد می باشد.

بادام هندی خام درجه یک به علت عدم تولید در داخل کشور، در بخش واردرات مورد توجه گسترده ای قرار گرفته است و از سمت کشور های استوایی خریداری و وارد می شود بادام هندی خام درجه یک در انواع با پوست و بدون پوست موجود می باشد از این بادام علاوه بر مصرف میان وعده، در آجیل و انواع غذا ها مانند سوپ و آبگوشت نیز استفاده می شود بادام هندی دارای انواع خام، شور، بوداده بدون نمک، زعفرانی و باربیکیو است.

.

بادام سخنگو که شما را ثروتمند می سازد

بادام کوهی

یک نکته مهم در حین خرید بادام کوهی این است که از غیر پوچ بودن آن اطمینان کافی داشته باشید یک روش آسان برای داشتن خریدی عالی در مورد این مغز خوشمزه مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر در زمینه فروش آجیل می باشد خرید بادام های کوهی و روغن تهیه شده از آن را از مراکزی که نشان استاندار و بهداشت دارند تهیه نمایید این مدل از بادام ها دارای روغنی فراوان در ساختار خود می باشند که تاثیر به سزایی در از بین بردن چین و چروک های پوست صورت خواهد داشت.

این محصول با ارزش از درختانی که از گذشته های دور بومی مناطق کوهستانی ایران بوده اند به دست می آید قیمت بادام کوهی به علت استفاده از آن در تولید روغن ها و محصولات زیبایی پوست صورت افزایشی سرسام آور داشته است دلیل اصلی برای تعیین قیمت این نوع از بادام کیفیت مغز، ریزی و درشتی، نوع بسته بندی، تازه یا شور شده و غیره می باشد.

.

بادام سخنگو که شما را ثروتمند می سازد

بادام کاغذی تازه

شما برای خرید بادام کاغذی تازه باید به نکات متعددی توجه داشته باشید نوع مغز بادام در خرید اهمیت زیادی دارد چرا که بهترین نوع مغز، تازه ترین و درشت ترین آن ها است طعم بادام باید شیرین باشد و شیرین بودن آن نشانه تازه بودن بادام کاغذی است.

بادام کاغذی تازه نسبت به بادام های کاغذی که زمان زیادی از برداشت آن گذشته است گران قیمت تر است اما ارزش سفارش آن نیز بیشتر است عواملی همچون طعم بادام، اندازه آن، وزن بسته بندی این محصول، هزینه تولید و بسته بندی این محصول و میزان تولیدات آن می توانند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهند قیمت این محصول به صورت کیلویی در بازه قیمتی 200 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است.

.

بادام سخنگو که شما را ثروتمند می سازد

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا