آراد برندینگ

از کلاسور تا رسیدن به یک آرامش سبز

اگر می خواهید در آینده فرد موفق و ثروتمندی شناخته شوید به شما پیشنهاد می کنم در یک حوزه ی پر پول مشغول به کار شوید و زندگی جدیدی برای خود رقم بزنید که در این راستا کلاسور ها را به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از دنیای پر پول کلاسور ها غافل نمانید پس تا انتهای مطلب با ما باشید.

کلاسور ارزان

کلاسور ارزان باید به گونه ای انتخاب شود که کیفیت و زیبایی آن تحت تاثیر ارزان بودن آن قرار نگیرد و مدل و طرح مختلف از آن وجود داشته باشد کلاسور ارزان یکی از وسایل ضروری در زندگی روزمره به خصوص برای دانش آموزان و کارمندان می باشد این وسیله برای نظم دادن به اوراق ‌و برگه های مختلف استفاده زیادی دارد و با هزینه های ارزان و گران می توان آن را تهیه کرد.

قدمت کلاسور در ایران به پیش از دهه پنجاه می رسد و از آن زمان تا کنون روز به روز در حال تبدیل شدن به مدل های جدید بودن است کلاسور جلدی محکم و بادوام دارد که توسط فنر کاغذ ها را روی هم می چیند و آنها را منظم می کند کارخانه های تولید کلاسور در ایران با ارسال نمونه های متنوع به کشورهای مختلف سهم زیادی در پیشرفت اقتصادی کشور دارند.

.

از کلاسور تا رسیدن به یک آرامش سبز

کلاسور دخترانه دانشجویی

باید گفت کلاسور دخترانه دانشجویی وسیله ای برای نگه داری کاغذ می باشد که در طرح و رنگ های مختلف و متنوع در بازار موجود است و از جمله پر فروش ترین محصولات لوازم التحریری ها می باشد قیمت کلاسور دخترانه دانشجویی با توجه به جنس آنها متفاوت می باشد اما در بازه 40 تا 180 هزار تومان متغیر است.

همچین تعداد حلقه های استفاده شده در وسط کلاسور دخترانه دانشجویی بر قیمت این محصول ماثر می باشد، هر چقدر تعداد حلقه ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود یکی از دلایل دیگر در تعیین قیمت کلاسور دخترانه دانشجویی، تنوع بالای طرح و رنگ این نوع کلاسور ها می باشد، هر چقدر طرح های یک کلاسور دخترانه دانشجویی خاص تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

.

از کلاسور تا رسیدن به یک آرامش سبز

کلاسور دخترانه شیک

قیمت کلاسور دخترانه شیک به دلیل تنوع وسیع در طرح و رنگ و مدل و اندازه های کلاسور های دخترانه قیمت های مختلفی می تواند داشته باشد کلاسور وسیله ای است که برای نظم دهی به اوراق و هر آن کاغذی که در دست و بال دارید ساخته شده و ظاهر انواع کلاسور دنیای بزرگی از طرح و رنگ دارند.

کلاسور های دخترانه طیف گسترده تری از نظر رنگ و مدل را در بر می گیرد چرا که دختران علاقمند به داشتن ابزار و وسایل رنگی با طرح های شیک و خاص هستند در ساخت کلاسور های دخترانه زیبایی بصری بسیار مهم است و کلاسور ها باید از نظر زیبایی نقش و نگار ترکیب رنگی و نماد های به کار رفته در آن جذابیت لازم در جذب نظر یک دختر شیک پسند را داشته باشد.

.

از کلاسور تا رسیدن به یک آرامش سبز

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا