آراد برندینگ

زیتون خوردم و پول به جیب زدم

شاید رسیدن به ثروت و داشتن زندگی ای ایده آل اونقدری که ما فکرش را می کنیم سخت نباشد و تنها باید راه درست این مسیر را پیدا کرد. من گمان کردم که راه درست رسیدن به ثروت باید در تجارت باشد بنابراین بدون هیچ وقفه ای وارد این حیه کاری شدم و برای شروع کار زیتون را انتخاب کردم با گذشت مدت کوتاهی توانستم در اولین معامله خود سود زیادی را به دست بیاورم در آنجا بود که متوجه شدم راه درست را انتخاب کردم و به راحتی به ثروت رسیدم.

زیتون خام

زیتون خام از میوه های بهشتی است که در انواع مختلف کشت می شود و بخشی از مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

زیتون ایرانی در صد و ده نوع مختلف کشت می شود، و به رنگ های سبز، سیاه، قرمز و بنفش می باشند.

زیتون از میوه‌های مدیترانه‌ای است و کشت آن به دو هزار سال پیش می رسد و در آب و هوای مدیترانه‌ای رشد می کند، بیشتر شهرهای شمالی ایران زیتون را کشت می کنند.

زیتون را هم به صورت میوه خام می خورند و هم از فرآورده های آن استفاده می کنند، فرآورده های زیتون، روغن زیتون و ترشی زیتون می باشد که هر کدام خصوصیات و مزایای خاص خود را دارند.

زیتون ایرانی سیاه روغن بیشتری نسبت به سایر زیتون ها دارد همچنین فیبر موجود در زیتون سیاه بیشتر از زیتون سبز است.

زیتون خوردم و پول به جیب زدم

زیتون سبز کیلویی

برای خرید زیتون سبز کیلویی به نکات زیر توجه کنید تا محصولی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

زیتون ها هم به صورت عمده و فله ای به فروش می رسند و هم در بسته بندی های متنوع در وزن های مختلف، هم به صورت خام و هم به صورت فرآوری شده، شما با توجه به نیاز، علاقه و بودجه خود خریداری کنید.

سعی کنید از زیتون های هسته دار خریداری کنید زیرا از کیفیت خوبی برخوردارند.

اما زیتون های بدون هسته به دلیل اینکه به مدت زیادی در آب و نمک می ماند طعم و کیفیت خود را از دست می دهد.

به نشان استاندارد، نظارت بهداشت و کنترل کیفی، تاریخ تولید و انقضا آن توجه داشته باشید، با ضمانت خریداری کنید، با تاجران مجاز و معتبر با برندی معروف معامله کنید.

زیتون خوردم و پول به جیب زدم

زیتون تازه 1401

قیمت زیتون تازه 1401 به عواملی همچون عرضه و تقاضا، صادرات و واردات، هزینه های حمل و نقل، هزینه های گمرکی، کیفیت، اصالت، برند و غیره بستگی دارد.

شما می توانید بهترین نوع زیتون را برای خود تهیه کرده و ضمن حمایت از تولیدات داخلی بسیاری از مواد مغذی را به سبد غذایی خود بیفزایید.

قیمت این محصول پر خاصیت و با ارزش به نسبت وزن در محدوده قیمتی 60,000 تا 200,000 تومان به فروش می رسد که شما با توجه به نیاز و توان خرید خود می توانید زیتون مورد نظر خود را خریداری کنید.

در این سایت شرایط خرید این محصول ارزشمند برای شما فراهم شده است که با مشاهده انواع مختلف زیتون با تمام اطلاعات مربوطه به راحتی و بدون دغدغه خریدی رضایت بخش داشته باشید.

کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته و یا با پر کردن فرم خرید سفارش خود را ثبت کنید.

زیتون خوردم و پول به جیب زدم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا