آراد برندینگ

مهمترین رازی که یک ثروتمند دارد

آدم های ثروتمند به فکر پیشرفت هستند و در صدد می باشند که اولویت را خودشان قرار بدهند و آنها نه گفتن را به راحتی می گویند و ارزش زیادی برای ثروتشان قائل می باشند. من نیز تمام تلاشم این بود از این نکات پیروی کنم و اکنون که ثروت زیادی به دست آورده ام باید قدر دان باشم و هم اینکه می توانم با ایجاد کارآفرینی به همنوعان خود خدمتی داشته باشم.

چوب خام صنوبر

چوب خام صنوبر از جمله چوب های مورد استفاده در صنعت و ارزان قیمت است که در صنایع مختلف به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

چوب خام صنوبر از درخت راسته مالپیگیالس تولید می شود که از دسته بیدیان به حساب می آید و نام های دیگری چون تبریزی و سپیدار هم دارد.

درخت صنوبر از نوع برگ‌ریز است و ریشه این درخت نیز رشد بسیار زیادی دارد.

درخت صنوبر رشد سریع تری را به نسبت سایر درختان مورد استفاده در صنایع دارد و دارای انواع مختلفی است.

چوب خام صنوبر به دلیل ویژگی های خاصی که دارد یکی از پر کاربردترین چوب ها در صنایع مختلف محسوب می‌ شود.

مهمترین رازی که یک ثروتمند دارد

چوب mdf خام

چوب mdf خام محصولاتی یک دست و صاف هستند که برای افزایش مقاومت آن ها در کارگاه های تولیدی روکشی ملامینه ایجاد می شود.

برای ساخت هر ابزار و لوازمی می دانیم که از متریال خاصی استفاده می شود و نمونه بارز و پرکاربرد چوب می باشد که در موقع خرید آن ها با تنوع زیادی مواجه هستیم.

چوب mdf نمونه بارز محصولات است که به شکل خام وارد بازار می شود و در کارخانه های تولیدی روی آن ها فراوری و تغییراتی صورت می پذیرد تا برای مصارف مختلفی مناسب شوند.

بیشتر بخوانید: چوب گردو ایرانی

از نظر کارایی اگر بخواهیم بگوییم این چوب ها در تولید قفسه، کتابخانه، میز کامپیوتر، کابینت و غیره استفاده می شوند و می توانند بازار فروش عالی را ایجاد کنند.

مهمترین رازی که یک ثروتمند دارد

چوب روسی نو

چوب روسی نو برای مواردی مثل پوشش کف و سقف منازل، انواع کمد و کاببنت، مبلمان و غیره به کار برده می شود.

چوب روسی نو در قطعه های خام و حجم های زیاد از روسیه وارد شده و در کشور ما توسط افراد متخصص پردازش می گردد تا امکان فروش و استفاده از آن فراهم شود.

اگر بین وسایل چوبی اطراف خود و یا فروشگاه ها نگاهی بیندازید حداقل یک کالای تولید شده از چوب های روسی خواهید دید که این نشان از سطح فوق العاده ی کیفیت آن ها دارد.

برای مثال لمبه های ضخیم وارد شده از روسیه به راحتی در کاربردهای بسیار حساسی مثل حمام هایی که به شکل اتاقک چوبی هستند استفاده شده بدون این که آسیبی ببینند.

مهمترین رازی که یک ثروتمند دارد

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا