آراد برندینگ

با ابزار ثروتمند شدن موتور ثروت را روشن کنید

می توان گفت که مدیریت زمان یک ابزار و وسیله ای است که به شما کمک می کند تا به یک زندگی عالی برسید و موفقیت های خود لذت ببرید. می توان مدیریت زمان را وسیل نقلیه ای در نظر بگیرید که شما را از جایی هستید، به جایی که می خواهید برسید حمل می کند. مدیریت زمان را می توان یک دیسیپلین شخصی در نظر رفت که وقتی احاطه لازم را پیدا کردید، به شما امکان می دهد تا به آن چه برای موفقیت در زندگی لازم دارید دست پیدا کنید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خرمای بدون هسته

لازم است بدانید خرمای بدون هسته اگرچه طعم شیرینی دارد اما قند آن از نوع قندهای کاملا طبیعی و فروکتوز بوده و به همین دلیل بهترین منبع تامین انرژی برای بدن به شمار می رود.

پتاسیم فراوان موجود در این خرما، سلامت قلب و بهبود عملکرد آن را به همراه دارد و از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و همچنین سکته قلبی، پیشگیری می نماید.

از مهم ترین خواص این محصول می توان به ضد سرطان بودن آن اشاره نمود، خرما پيارم بدون هسته به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان فراوان به شدت مفید است.

خرماهایی که به طور طبیعی و با توجه به تغییرات آب و هوایی بدون هسته می شوند شامل کبکاب و پیارم می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T120757.475.jpg

خرما شاهانی خشک

برخی از افراد پس از برداشت خرما شاهانی خشک را به طور مستقیم به در سر نخلستان هایشان به طور فروشی عرضه می کنند و مستقیما آن را به فروش می رسانند.

برخی دیگر نیز این محصول را در انبار های سرپوشیده خود به مدت چندین ماه نگهداری می کنند.

برخی از افراد برای خرما شاهانی دسته بندی های مختلفی را می گذارند، اما باید گفت که خرمای شاهانی به دسته های مختلفی تقسیم می شود و همه آن ها دارای یک شکل یک رنگ و یک مزه یکسان می باشد.

اما برخی از افراد که می گویند خرمای درجه یک و درجه دو منظور شان همان بزرگ تر بودن خرما از نظر ابعاد و سالم بودن از نظر ظاهری آن می باشد و این که خرما دچار له شدگی نشده باشد.

این خرما را می توان هم به صورت مرطوب و هم نیمه مرطوب برداشت کرد حتی میتوان خارک آن را نیز موجود کرد و از آن استفاده کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T122541.361.jpg

خرما مضافتی مرغوب

خواص زیاد و طعم بی نظیر و بسته بندی دقیق خرما مضافتی مرغوب باعث شده که از محبوبیت خاصی در بین سایر محصولات نخلی داشته باشد.

همانطور که می دانید یکی از محصولات پرطرفدار بین محصولات صادراتی،خرما مضافتی مرغوب می باشد که در کل جهان از آن به عنوان مفید ترین و پر خواص ترین محصول یاد می شود و طرفداران خیلی زیادی دارد.

باید این موضوع را بدانید که قیمت انتهایی این محصول با توجه به عوامل متعددی مانند نوع بسته بندی، نوع کیفیت، میزان عرضه و تقاضا و غیره متغییر و متفاوت می باشد.

مرکز ما با توجه به شرایط و دستگاه های تولیدی که در اختیار دارد تمام سعی خود را بر این گذاشته است تا محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت در بازار ارائه نماید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T121802.082.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا