آراد برندینگ

عاشق هدفم بودم و به آن رسیدم

در ذهنم همیشه با خودم می گفتم یادت ‌باشه دقیقه‌ به‌ دقیقه ‌ی‌ ‌زندگی الانت روی آیندت ‌تاثیر ‌میذاره پس‌ خودتو ‌بخاطر‌ چیزای ‌بی‌ اهمیت ناراحت ‌نکن‌ و‌ قوی ‌باش ادامه بده به مسیرت و مطمئن باش که در آینده موفقیت های زیادی منتظرن تا به همه اونا برسی و الان به یکی از هدف هایم که عاشقش بودم رسیدم. هدفم تاجر شدن بود که از آن سود بسیاری کسب کردم در ادامه همراه ما باشید.

کلمپه ساده

همانطور که می‌دانید کلمپه ساده یکی از شیرینی های دلچسب و خوشمزه می باشد که زبانزد عام و خاص قرار گرفته است.

کلمپه ساده معمولا به شکل مربعی، گرد و بیضی نیز تولید و روانه بازار می شود.کلمپه ساده یکی از خوشمزه ترین و قدیمی ترین مدل های شیرینی است که متعلق به استان کرمان می باشد و طرفدارن زیادی دارد.

این شیرینی شکلی همانند کلوچه دارد و به دلیل اینکه از خرما درست می شود بسیار پر مقوی بوده و انرژی بدن را تا اندازه زیادی تامین می کند.این شیرینی یکی از سوغات خوشمزه و پرطرفدار استان کرمان است که بومیان این استان کلمپه را به صورت خانگی پخته و برای عموم عرضه می کنند.به دلیل خواص بی نظیری که شیرینی کلمپه دارد در مواقع مخصوصی از سال همانند ماه رمضان نیز از آن استفاده می کنند.

عاشق هدفم بودم و به آن رسیدم

کلمپه شکری

کلمپه شکری نوعی شیرینی دلچسب و خوشمزه است که محبوبیت زیادی دارد.

برای تهیه این کلوچه از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و دارچین، هل و گلاب را برای تولید آن استفاده می‌کنند.

برای این منظور از گردو و خرما در قسمت داخلی کلوچه استفاده می کنند.

سپس پودر کنجد و پودر پسته روی کلمپه ها ریخته می شود، بنابراین خواص آن بی نظیر و بسیار زیاد است

عاشق هدفم بودم و به آن رسیدم

کلمپه سیرجان

اکثر ما ممکن است زمان کافی برای تهیه شیرینی و کیک برای خود نداشته باشیم از این رو به سراغ کیک و کلمپه سیرجان آماده می رویم.

امروزه انواعی از کیک ها، شیرینی ها و کلوچه هایی وجود دارند که هر کدام طعم و مزه بی نظیری دارند و می توان برای رفع خستگی آن ها را در کنار چای مصرف نمود.

برای نمونه مسقطی، شیرینی قرابیه و کلمپه نمونه هایی از شیرینی های سنتی هستند که در ترکیبات آن ها از هل، گردو و انواعی از مغز های مقوی استفاده شده است.

کیفیت بالای مواد خوراکی استفاده شده برای پخت کلمپه همانند آرد و روغن، از مواردی است که باید در هنگام خرید این شیرینی به آن توجه کنید.

عاشق هدفم بودم و به آن رسیدم

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا