آراد برندینگ

برای موفق شدن عمل گرا باشید

مارک کوبا معتقد است باید تایم جلسات را به شدت کاهش داد. او فکر میکند که زمان زیادی را صرف گفتگوها و مکالمات بی مورد می کنیم که چندان اهمیتی نداشته و حتی کمک کننده نیز نیست. من به جای صحبت های اضافه ترجیح دادم در مسیر تجارتم قدم بردارم و در عمل نشان دهم که چه می خواهم.

کود مایع بذرمال

همان طور که شنیده اید، کود مایع بذرمال یکی از کودهای طبیعی مایع قابل مصرف است که خواص زیادی برای گیاهان مختلف دارند و در تعداد بالا به فروش می رسد و مصرف این کود اگر به صورت صحیح و نرمال باشد هیچ گونه آسیبی به گیاه وارد نمی کند.

کود مایع کمک می کند تا جوانه زنی و گلدهی گیاهان افزایش پیدا کند و ریشه آنها تقویت شود و جلبکهای دریایی قسمتهایی از اکوسیستمهای اقیانوس هستند که دارای عناصر ارزشمندی برای گیاهان می باشد، که از جلبکهای قهوه ای استخراج می شود.

این کود برای تمامی محصولات زراعی قابل استفاده است و چغندر یکی از گیاهانی هست که علاوه بر کودهای مرغی و هیومیک اسید نیاز به کودهای دیگری مانند جلبک دریایی دارد و فروش کود جلبک دریایی مایع برای چغندر در تمامی بازارهای کودی کشاورزی ارائه می شود.

برای موفق شدن عمل گرا باشید

کود مایع لوبیا

کود مایع لوبیا باعث می شود که مواد غذایی، بهتر جذب گیاه بشود و این گیاه از نظر مواد مغذی هیچ مشکلی نداشته باشد.

کود مایع لوبیا با عناصری که دارد موجب می شود تا ساختار خاک اصلاح شود و همچنین به شوری خاک و آب کمک می کند تا زودتر شوری خاک درمان شود و خاک حاصلخیز تر باشد.

با کود مایع زراعت کاران می توانند تهویه خاک خود را بهبود ببخشند و یکی دیگر از مزایای این کود طبیعی این است که با دارا بودن رطوبت مناسب استفاده آن موجب می شود که خاک همیشه مرطوب باشد و اگر به صورت مداوم از این کوداستفاده شود گیاه در برابر کم آبیها مقاوم می شود و دیگر ریشه دچار خشکی و کم آبی نمی شود.

برای موفق شدن عمل گرا باشید

کود مایع بامبو

یک زمان دیگر که می توانید از این کود مایع بامبو استفاده کنید هنگام رشد گیاه است، در این هنگام کوددهی باعث می شود که برگ درختان شادابی بیشتری داشته باشند و از ریزش آنها جلوگیری شود و زمان دیگری که می شود از این کود استفاده کرد فصل بهار است، در فصل بهار درختان شروع به گلدهی می کنند.

اگر به هر گیاهی تغذیه کافی نرسد دچار مشکل می شود و باعث می شود که رشد بهتری نداشته باشد و شما می توانید قبل از گلدهی و برنامه ریزی کودی مرتب از این کود مصرف کنید تا ریزش گلهای شما کمتر شود.

در مصرف کود مایع برای گیاهان باید در نظر داشته باشید که استفاده از این کود برای گل و گیاهان اهمیت بسزایی دارد، اگر نسبت به آن بی توجه باشید باعث می شود که به سلامت گیاه خود آسیب برسانید.

برای موفق شدن عمل گرا باشید

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا