آراد برندینگ

رویایت را با ترمه به واقعیت تبدیل کن

ترمه از محصولاتی می باشد که به دلیل مشتریان بالایی که دارد بسیار پر سود می باشد و فروشندگان آن به آسانی شرایط زندگی خود را به وسیله ی سود هایی که از محصول کسب می کنند تغییر می دهند اگر شما هم رویای ثروتمند شدن دارید و می خواهید اوضاع زندگی خود را تغییر دهید با ما باشید.

ترمه شهداد

این محصول کاربردهای فراوانی دارد به طوری که می توان از آن در بیشتر مکان ها استفاده کرد، همچنین ویژگی های زیادی نیز دارد که به آن ها اشاره می کنیم مهم ترین ویژگی ترمه شهداد مرغوب بودن نخی است که در بافت آن استفاده می شود از همین رو مدت باعث کیفیت ترمه می شود و مدت زمان ماندگاری آن را افزایش می دهد.

این محصول بر خلاف دیگر ترمه ها نیازی به آستر ندارد چون دوخت آن بسیار تمیز است و تار و پود آن از پشت دیده نمی شود، به همین دلیل از چله ی سفید برای آن استفاده می کنند به همین دلیل هم رنگ های ترمه را ثابت نگه می دارد و هم باعث شفافیت بخشیدن به رنگ ها می شود که در کار نهایی و بافت آن تاثیر زیادی دارد.

.

رویایت را با ترمه به واقعیت تبدیل کن

ترمه شاه نشین

قیمت ترمه شاه نشین به عوامل متعددی از جمله تعداد سرویس آن، کیفیت و مرغوبیت این محصول، رنگ و طرح و مدل این ترمه و همچنین نوسانات قیمت ارز در بازار بستگی دارد از این رو نمی توان قیمت ثابتی را برای انواع آن مشخص کرد ولی به طور کلی می توان گفت که قیمتی بین 1000000 تا 4000000 تومان را شامل می شود.

امروزه این محصول به دلیل رنگ های زیبایی که دارد، خرید و فروش آن در بازار رونق بسیار زیادی دارد به طوری که تولید آن نسبت به چند سال اخیر افزایش یافته است برای خرید این محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را برای خریدی مناسب به طور دقیق و کامل راهنمایی کنند امروزه تقاضا برای خرید ترمه شاه نشین به دلیل ویژگی های گفته شده در حال افزایش است اما اگر قصد خرید این محصول را دارید، باید به نکاتی توجه کنید.

.

رویایت را با ترمه به واقعیت تبدیل کن

ترمه شوکران یزد

ترمه شوکران یزد یکی از پارچه های گران قیمت بوده که الیاف لطیفی تولید می شود، و مورد پسند بسیاری از عموم افراد قرار دارد ترمه شوکران یکی از انواع ترمه شوکران یزد استان یزد است که به زیبایی معروف بوده و طرفدارن زیادی دارد، این محصول جز صنایع دستی و سنتی ایران می باشد که از ابریشم، کرک و پشم بافته می شود.

برای خرید ترمه شوکران یزد نیاز است به یک سری نکات دقت کنید تا جنس غیر اصل خریداری نکنید، ما در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم اولین مورد توجه به رنگ و طرح آن می باشد، که باید متناسب با هارمونی و اکسسوری منزلتان همخوانی داشته باشد مورد بعد که می توانید خرید مطمئنی داشته باشید گارانتی محصول است.

.

رویایت را با ترمه به واقعیت تبدیل کن

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا