آراد برندینگ

ورود به مسیر پولساز با دوری از عقاید منفی

عقاید منفی سد بزرگی برای ورود افراد به دنیای موفقیت هستند. عقاید منفی شما را از انجام کارها منع و در شرایطی که هستید نگه می دارد من بادوری از عقاید منفی و کنارگذاشتن نشدن ها توانستم در مدت زمانی کوتاه از طریق تجارت سفره قلمکاری که به دلیل سنتی بودن بازار بسیار خوبی برای فروش دارد در مدت زمانی کوتاه با انجام تنها چند معامله به ثروت برسم.

سفره قلمکار سایز بزرگ

برای خرید سفره قلمکار سایز بزرگ به ویژه در سایزهای بزرگ باید به نکاتی ظریف و هنرمندانه دقت داشته باشید.

جنس دوخت و دوز پارچه این نوع از سفره های قلمکار در مقاومت و دوام سفره و کهنه شدن دیر هنگام آن تاثیرو اهمیت بسیار زیادی دارد.

همینطور جنس پارچه اینگونه از سفره ها به ویژه اگر از جنس کتانی و یا ابریشمی باشد از استحکام بسیار بالایی در برابر پاره شدن و مندرس شدن برخوردار است.

اندازه این گونه از سفره ها نیز برای کاربردهای مختلف قرار داده شده است.

سفره های سایز بزرگ بیشتر برای روی میزهای غذاخوری و نیز استفاده برای نگهداری نان و پذیرایی از مهمان ها کاربرد دارند.

ورود به مسیر پولساز با دوری از عقاید منفی

سفره قلمکار سبز

سفره قلمکار سبز رنگ از پر فروش ترین انواع این محصول می باشد زیرا رنگ سبز نماد طبیعت و امید به زندگی و آرامش است.

در میان انواع مختلف محصولات قلمکاری سفره قلمکار ازنظر کاربرد استفاده بیشتری دارد زیرا یک هنر زیبا و پر از رنگ و نقش است و با توجه به روحیه هنر دوست مردم، این کار مورد پسند عموم واقع شده است.

سفره قلمکار را در گذشته با قلمو طراحی و رنگ امیزی می‌کردند اما امروزه با تولید انواع قالب های طرح دار کار کمی راحت تر شده و استاد قلمکار می تواند کار را تمیز تر انجام دهد.

تنوع طرح و رنگ و نقوش این سفره ‌های زیبا باعث شده تا هر فرد با هر سلیقه و پسندی که مد نظر دارد بهترین مدل را برای دکور خود انتخاب کند مثلا برای تزیین میز خاطره، سفره قلمکار دایره سبز بسیار پر فروش است.

ورود به مسیر پولساز با دوری از عقاید منفی

سفره قلمکار شیراز

مهم ترین ویژگی سفره قلمکار شیراز استفاده از پارچه پنبه ای درجه یک برای طرح زنی روی آن است اما گاها از کتان، ابریشم، کرباس، کنف اعلا هم استفاده می‌شود.

رنگ‌ های اصلی استفاده شده برای سفره ‌های قلمکار شامل زرد، سبز، آبی، سیاه، قرمز، قهوه ای می ‌باشد که رنگ‌ های دیگر هم از ترکیب این رنگ‌ ها به دست می‌آیند.

رنگ ‌های استفاده شده در قلمکاری تماما از دل طبیعت و‌ مواد ارگانیک و طبیعی به دست می‌آید تا ثبات و ماندگاری لازم را روی پارچه داشته باشد و هیچ تغییر رنگی ایجاد نشود.

سفره قلمکار شیراز دارای طرح‌ های مختلفی چون مینیاتوری، اسلیمی، بته جقه، گل، حیوانات، کتیبه‌های هخامنشی، شکل های هندسی و… می‌باشد که هر طرح زیبایی خاص خود را دارد.

ورود به مسیر پولساز با دوری از عقاید منفی

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا