آراد برندینگ

ثروت را چون ملحفه ای گرم به دور زندگیم پیچیدم

صفت مسئولیت پذیری از جمله مهمترین ویژگی های رسیدن به ثروت و موفقیت می باشد. من در مسیر تجارت مسئولیت پذیری را آموختم و توانستم درامدم را چندین برابر کنم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

ملحفه یکبار مصرف بزرگ

از جمله ویژگی های ملحفه یکبار مصرف بزرگ می توان به اندازه عرض، رنگ، طرح، جنس و گرماژ آنها اشاره کرد که هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد.

بهترین و مرغوب ترین جنس ملحفه یکبار مصرف بزرگ، پارچه اسپان باند است که مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد.

عرض: همان پهنای ملحفه است که بسته به کاربرد ملحفه، مقدار آن می تواند بین 50 تا 120 سانت متغیر باشد.

رنگ و طرح: در محیط های مختلف بیمارستانی و درمانی برای تشخیص بخش ها از هم، ممکن است از رنگها و طرح های مختلف ملحفه یکبار مصرف استفاده کنند اما به طور رایج از رنگ سفید و آبی آن استفاده می شود.

جنس: در مراکز درمانی و محیط های بیمارستانی، برای راحتی و آسایش بیمار لازم است که ملحفه یکبار مصرف از جنس مناسبی برخوردار باشد.

گرماژ: در واقع همان نسبت جرم به حجم یا به اصطلاح چگالی نخ مورد استفاده در ملحفه را گرماژ گویند که ممکن است جرم آن نیز تلقی شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (35).jpgملحفه کشدار یکبار مصرف

برای تولید پارچه های ملحفه ای از الیاف مختلفی مانند پلی استر _ فلامنت، پنه، فلامنت، پنبه، پنبه، ویسکوز، پلی استر و غیره استفاده می شود پارچه ای ملحفه ای صد در صد پنبه بهترین گزینه برای دوخت ملحفه کشدار تشک می باشد.

از شاخصه های ملحفه کشدار یکبار مصرف خوب می توان به لطافت، میزان آبرفت، کیفیت چاپ و رنگ، یک دست بودن بافت، تراکم بافت و کیفیت نخ مصرفی اشاره کرد پارچه ملحفه نخی که برای دوخت ملحفه کشدار استفاده می شود، زیر دست لطیفی دارد و بیشتر الیافی که تولید آن استفاده شده، پنبه کتان و نخ ویسکوز می باشد.

انواع پارچه تترون، کجراه و ترگال از اصلی ترین پارچه های ساده ای ملحفه ای می باشند، که در دوخت ملحفه استفاده می شوند در میان ملحفه های ساده کشدار، ملحفه هایی هستند، که از پارچه تترون سفید دوخته شده اند از رنگهای مختلف پارچه تترون ملحفه ای می توان به کرم قهوه ای، شیری، قرمز خونی، صورتی، آبی، بنفش و زرد اشاره کرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (68).jpg

ملحفه هتلی سفید

مهمانان هتل ها در زمان ورود خود به این امکان به یکی از ملزوماتی که توجه می کنند ملحفه است.

ملحفه هتلی سفید رنگ و مدل های مختلفی دارند از پرطرفدار ترین آنها می شود به رنگ سفید این محصول که در اتاق های هتل بهتر جلوه می کند اشاره کرد.

مدل این ملحفه ها به شکل تک نفره و دو نفره است و عمده آنها به صورت ساده دوخت می شوند.

ملحفه های هتلی سفید اگرچه رنگ یکدستی دارند اما دارای طرح های گوناگونی هستند؛ از جمله طرح های این محصول ساده، گلدار و کج راه که به آن راه راه نیز می گویند است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (23).jpg

.

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا