آراد برندینگ

فرمولهای پولسازی را یافتم

وقتی ذهنیتت رشد کنه، هر روز آموزش ببینی، تمرین هایی که میگم رو انجام بدی، این درآمدها ماه به ماه بیشتر میشه به نظر من بزرگترین دارایی ما ذهن ماست، اگر به خوبی پرورش داده بشه، میتونه ثروت های عظیمی رو ایجاد کنه چقدر برای رشد ذهنیتت وقت میذاری؟ ذهنیتت رو ساختی؟ ذهنیت، لایف استایل و مهارت مرحله به مرحله میسازیمش. رشد کن و ثروتمند شو به همین راحتی. در ادامه مقاله با حوزه پر سود شیره انگور که با شروع فعالیت در آن تواستم رشد کنم و به درآمد های بالایی برسم آشنا می شوید.

شیره انگور هزاوه

شیره انگور هزاوه فرآورده ای با ارزش غذایی بالایی است که برای رفع برخی از بیماری ها نیز استفاده می شود و نمونه های باکیفیت آن در قالب سنتی و صنعتی را می توانید در سایت مشاهده و در صورت تمایل از ما خریداری نمایید.

آب انگور را بعد از گرفتن عصاره آن جوشانده و سپس شیره انگور خالص به دست می آورند و دلیل شناخته شدن شیره انگور هزاوه نیز این است که به عنوان ماده ای انرژی زا در بین مردم رایج است.

فرمولهای پولسازی را یافتم

شیره خرما خشک

شیره خرما خشک یکی از فراورده های خرما می باشد که خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد و در طب سنتی هم جایگاه خوبی قرار گرفته است. تولید شیره خرما در کشور ما به صورت حجم زیادی تولید و عرضه می شود.

فرمولهای پولسازی را یافتم

شیره انگور تاکستان

باید خاطر نشان کرد که شیره انگور تاکستان، از دسته محصولات مرغوب و صادراتی کشور محسوب می شود که با تنوع کیفیت بالا، تنوع قیمت و بسته بندی های کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی و نیز با برندهای معتبر توانسته مشتریان زادی از داخل و خارج کشور را به خود جذب کند.

اما طرز تهیه شیره انگور همان طور که قبلا ذکر شد در اکثر نقاط کشور به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود که در روش سنتی ابتدا انگورهای سالم را از ناسالم جدا کرده و داخل گونی ریخته و درب گونی را محکم بسته سپس داخل حوض یا محیطی کاملا تمیز و بهداشتی قرار داده و آن را شروع به له کردن می کنند.

در مرحله بعدی، آب بدست آمده انگور را با استفاده از آبکش صاف کرده و آب بدست آمده را خاک مخصوص به نام خاک سفید می زنند و آن را با شیره بدست آمده از انگور به خوبی مخلوط می کنند و می گذارند به مدت 10 الی 12 ساعت تا آب تمیز و یکدست و صاف بدست آید که آب بدست آمده از خاک سفید را داخل دیگ بزرگی ریخته و روی حرارت بالا می گذارند تا بجوش.

در مرحله آخر، پس از جوشیدن آب انگور کف های روی شیره را گرفته و حرارت اجاق گاز را کم کرده و می گذارند تا به آرامی بپزد در صورتی که پس از جوشیدن شیره انگور به صورت غلیظ، یکدست و نیز به رنگ اصل خودش که قرمز است تبدیل می شود، که در این صورت شیره آماده شده و پس از سرد شدن آن را آماده بسته بندی در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی مخصوص می کنند و در بازار به فروش می رسند که طرفداران زیادی دارد.

فرمولهای پولسازی را یافتم

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا