آراد برندینگ

آتل پوششی برای دنیای زیبای شما

آتل ها از محصولاتی می باشند که امروزه در دنیای پزشکی از کاربرد بالایی برخوردار می باشند و به همین سبب با فروش بالا و سود بسیاری که دارند می توانند فروشندگان خود را غنی از ثروت سازند حال برای اینکه با این کسب و کار پر سود آشنا شوید و اطلاعات خود را در این حیطه افزایش دهید با ما همراه باشید.

آتل شبانه

آتلها انواع متفاوتی دارند که در این قسمت به انواع مشخصات آتل شبانه اشاره خواهیم کرد آتل دست از جنسهای مختلفی ساخته می شود که ممکن است از جنس پلاستیک یا فلز باشد انواع گچی و فایبرگلاسی آن نیز توسط پزشکان و پرستاران، نسبت به موارد مورد نیاز طراحی و ساخته می شود.

بسیاری از آنها پیش ساخته هستند تا نسبت به شکل اندام آسیب مورد استفاده قرار گیرند نسبت به نوع آسیب اندام و نوع آتل به کار گرفته شده، یک هفته الی 3 ماه زمان برای بهبودی عضو مورد نیاز است اسپلینت یا آتل به کاهش درد بیمار کمک می کند و با ثابت نگهداشتن عضو آسیب دیده، روند بهبودی را تسریع می کند.

.

آتل پوششی برای دنیای زیبای شما

گاز استریل کیلویی

گاز استریل توسط تولید کننده به صورت پارچه های باکیفیت نازک با حالت و ساختار باز طراحی شده و همچنین گاز استریل کیلویی پارچه های حریر ای و توری هستند که برای اتاق عمل و برای رادیولوژی و دندانپزشکی و برای پانسمان کردن سوختگی ها و زخم ها و برای بهتر نگه داشتن آنها در رادیوگرافی استفاده شده و مدلهای ساده گاز استریل هم توسط تولید کننده ها ایجاد شده.

همچنین تولید کننده گاز استریل با وازلین و گاز طبیعی و گاز های غیر استیل در مدل‌های ساده هم برای زخم ها طراحی و تولید کرده که همه آنها مخاطبان و مشتریان خاص خود را داشته که می توان مانند متناسب با زخم خود و متناسب با نیاز خود بهترین گاز استریل را به قیمت تولیدی از کارخانه ها یا داروخانه ها تهیه کنند همچنین برای سوختگی هایی که زخم آنها درد میکند باید گاز حاوی وازلین را استفاده کنید تا به زخم و سوختگی نچسبد و هنگام باز کردن در فرد بیمار و فردی که سوختگی دچار شده درد ایجاد شود.

.

آتل پوششی برای دنیای زیبای شما

آتل فایبرگلاس

گچ فایبرگلاس با توجه به ابعاد و ضخامتی که دارد و همچنین کیفیت آتل فایبرگلاس متغیر بوده و می توان فروش آن را با نرخ 48.000 الی 99.000 تومان مشاهده کرد افزایش نرخ مواد اولیه محصول به دلیل وارداتی بودن، تاثیر بسزایی در تعیین نرخ آن دارد و می توان نوسانات قیمت دلار را هم در تعیین قیمت این ابزار پزشکی، دخیل دانست.

همچنین حجم خرید و فروش آن و میزان تقاضا محصول از جانب مشتری نیز یکی از نکات قابل توجه در تغییر قیمت این محصول می باشد شما عزیزان می توانید این محصولات را در حجم دلخواه، تهیه نموده و با تماس از طریق شماره های زیر، از نرخ لحظه ای و اطلاعات مهم آن باخبر شوید نکاتی که ذکر شد از جمله مشخصات این محصول بوده که می تواند در هنگام خرید آن بسیار کارآمد باشد.

.

آتل پوششی برای دنیای زیبای شما

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا