آراد برندینگ

اینگونه بر مشکلات غلبه کردم و ثروتمند شدم

فردی که کار ارزشمندی انجام داده را به من نشان بده و من به تو کسی را نشان خواهم داد که بر مشکلاتش غلبه کرده است. تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

فرش ماشینی خطیبی تبریز

یکی از اصلی ترین متراژهای بافته شده فرش ماشینی خطیبی تبریز اندازه 6 20 12 متری می باشد.

با نگاه به فرش در مرحله اول می توان تشخیص داد که آن فرش برای چه منطقه جغرافیایی کشور است.

مشخصه طرح فرش تبریز استفاده نکردن خطوط منحنی در بافت آن و به جای آن استفاده از خطوط شکسته در بافت آن می باشد.

فرش تبریز از نقش های اسلیمی زیبا در بافت آن استفاده شده است که زیبایی بی نظیری برای افراد دارد.

تاجری رزگل صبوری چلنگری و افشان چند نمونه از طرح های موجود بر روی فرش هریس واقع در تبریز می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-06T134446.902.jpg

فرش پشمی سفید

طرح و رنگهایی که در تولید فرش پشمی سفید استفاده می کنند آن را با سایر محصولات متمایز می نماید، در ضمن نوع ماشینی این محصول کاملا شبیه به نوع بافت دستی آن است.

این مدل از فرشها بهتر است در مکانهای پر رفت و آمد همچنین آپارتمانها استفاده نشود، فرشهای ماشینی جایگزین مناسب این نوع فرش است چرا که فرش پشمی بسیار حساس و آسیب پذیر بوده و بر اثر پاخوردگی فراوان از ظاهر اولیه خود را از دست می دهد.

در بین فرشهای ماشینی گرانترین آن، فرش پشمی می باشد که نوع تار و پود این فرش بسیار متفاوت بوده و این موضوع سبب صافی و یک دست شدن بافت فرش می شود. این محصول در برابر عوامل مختلف مانند پا خوردگی، گرما و سرما بسیار مقاوم بوده و همچنین در صورت کثیف شدن و ایجاد لکه بر روی آن به راحتی تمیز می شود در واقع می توان گفت که طول عمر این محصول نسبت به سایر محصولات بالاتر است. هنگام خرید این فرش باید به برخی نکات مهم نیز توجه کنید که ما در ادامه مطلب به برخی از این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (52).jpg

فرش 9 متری خاطره

در صنعت فرش نام و برند مطرح شده از اهمیت زیادی برخورد دار است که در اینجا نام فرش خاطره کاشان پیش از انواع دیگر فرش مورد توجه قرار می گیرد.

فرش 9 متری خاطره کاشان به دلیل استفاده از بافت های ریز و با ظرافت بالا در دو نوع فرش ماشینی و دستبافت از ویژگی ها آن است که موجب متمایز کردن این نوع فرش با دیگر فرش ها می شود.

برای فرش های دستبافت کاشان از پشم های گله دار های شهر های مثل آذربایجان تهران و غیره استفاده می شود که در اندازه پرز ها با یک دیگر متفاوت خواهند بود.

از متداول ترین نوع فرش های ماشینی که بسیار هم مورد استفاده قرار می گیرد، و از طرفداران خاصی هم برخوردار می باشد.

فرش های 9متری عقیق کاشان می باشد، اصولا برای خیلی ها این سوال پیش می آید که آیا ابعاد فرش های ماشینی 9متری 3*3 می باشد؟ در جواب این سوال باید بگویم خیر، ابعاد فرش های 9متری معمولا 5/2*5/3 می باشد.

حتما زمان خرید فرش 9متری، به ابعاد اتاق خواب ها دقت کنید و حتما فرشی را که انتخاب می کنید با چیدمان منزل شما ست باشد، هریک متر از عرض فرش اصولا یک گره می خورد که به آن شانه گفته می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-06T134314.669.jpg

.

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا