آراد برندینگ

درآمد دلاری ام را مدیون درب ضدسرقت هستم

با وجود شرایط اقتصادی ضعیفی که داریم تنها راهی که می تواند برای رسیدن ما به ثروت موثر باشد این است که درآمد های دلاری داشته باشیم، برای مثال بنده از زمانی که شروع به ارسال درب های ضدسرقت تولید شده در کاگاهم کردم توانستم به دلار کسب درآمد کنم ثروتمند شوم.

درب ضد سرقت نئوکلاسیک

درب ضد سرقت نئوکلاسیک اغلب ظاهری شبیه به دربهای معمولی دارد چرا که ظاهری که دارند آنها را بسیار شبیه به دربهای معمولی کرده اند. البته لازم به ذکر است دربهای چوبی ضد سرقت دارای لایه های مختلفی می باشد که از جمله آن می توان به لایه های آهنی که در پشت درب به کار رفته است وهمچنین به لایه چوبی که بر روی آنها برای زیبایی به کار رفته است اشاره کنیم و به این نکته باید اشاره کرد که لایه آهنی که در پشت آنها به کار رفته است و مقاومت این دربها را در برابر سرقت و یا عوامل دیگر بالا می برد.

از اجزای مختلف تشکیل دهنده درب ضد سرقت که در استان تبریز موجود است می توانیم به چهارچوب دربهای ضد سرقت و یا لولاهای آن و همچنین قفل امنیتی و قفل و یراق درب ضد سرقت که بر روی آن نصب شده است اشاره کرد که همه اینها اجزا و قطعات مورد استفاده دراین نوع دربها قرار می گیرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T171001.543.jpg

درب ضد سرقت بابازاده

عنوان بهترین و گران قیمت ترین درب ضد سرقت بابازاده بازار ایران را کالای ایتالیایی از آن خود میکند مواد به کار رفته در درب ضد سرقت ایتالیا کیفیت بسیار بالایی دارد که قابل مقایسه با هیچ کالای مشابهی نیست و غیر از کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد و قابل توجه ای دارد و آن را از تمام کالاهای موجود در بازار متمایز میکند قسمت داخلی درب داری یک یا دو لایه پشتیبان است و این لایه های پشتیبان بر روی امنیت آن تاثیر بسیار بالایی دارد.

خرید و فروش درب ضد سرقت عمده در تولیدات داخلی به دلیل منابع کافی و نیرو متخصص پیشرفت بسیاری حاصل شده و خرید و فروش درب ضد سرقت ایرانی در بازار داخل و خارجی به صورت عمده صورت میگیرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T171015.112.jpg

درب ضد سرقت حیاط

درب ضد سرقت حیاط جدید به این صورت است که قفل آنها به صورت هوشمند طراحی شده است و به این ترتیب به هیچ عنوان امکان باز کردن قفل برای افراد سارق وجود نخواهد داشت و از آنجایی که بیشتر سرقتهای ساختمانی از طریق باز کردن قفل انجام می پذیرد، امروزه با هوشمند شدن قفل دربهای ساختمانی این امکان برای سارقان به صفر می رسد و این امر نشان دهنده مرغوبیت و امنیت هر چه بیشتر دربهای هوشمند ساختمانی و برتری آنها نسبت به هرگونه درب دیگر است.

این وسایل جزو نسل جدید دربهای ساختمانی به شمار می آیند و در طراحی و ساخت آنها نه تنها از تکنولوژیهای جدید بهره برده شده است، بلکه تولیدکنندگان تلاش کرده ‌اند تا ایرادات و نواقص سایر دربها را شناسایی کرده و با برطرف کردن آنها در این دربهای ساختمانی بهترین نوع آنها را در اختیار خریداران قرار دهند، با این حال مدلها و برندهای گوناگونی از درب فلزی هوشمند ساختمانی در بازارها موجود می باشند

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T171030.454.jpg

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا