آراد برندینگ

در یک قدمی ثروت تنها با یک تکنیک

برای پول روی پول آوردن لازم است یک منبع درآمد بسیار خوب و قوی داشته باشید، این منبع درآمد برای من تجارت نوین بود در تجارت به روشی نوین یا همان اینترنتی شما به داشتن سرمایه های بالا برای انجام فعالیت نیازمند نیست همین که با اراده ای قوی و به صورت مصمم در این راه وارد شوید می توانید به ثروت برسید. من با کار کردن در این بستر و محصول بذرکار توانستم به ثروت برسم.

بذرکار سینی نشا

دستگاه بذرکار عملیاتهای پرکردن سینی از خاک، کاشت بذر، آبیاری قطره ای و خاکریزی نهایی را به صورت مرتب انجام می دهد و با کمترین انرژی مصرفی، بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

برخی از مشخصات فنی و فیزیکی دستگاه بذرکار سینی نشا را در ادامه بررسی می نماییم:

 تنوع مدلهای دستگاه از لحاظ ابعاد، ظرفیت تولید، نوع فرمان و سینی و سرعت تولید در ساعت

 رابط کاربری آسان و تنظیم سریع دستگاه با استفاده از منو و دکمه های در دسترس

 سرعت بسیار بالا و راندمان کاری مفید و عملیات بذرکاری در کوتاهترین زمان ممکن

 طراحی بذرکار با استفاده از بهترین متریال اولیه و قطعات جانبی درجه یک

 انجام خاک ورزی و کاشت بذر با دقت کامل و بدون اتلاف خاک و بذر

 مصرف انرژی پایین و هزینه های نگهداری و تعمیرات اندک

در یک قدمی ثروت تنها با یک تکنیک

بذرکار صیفی جات

در خرید بذرکار صیفی جات نکات سیار مهمی است که باید به آنها دقت نموده تا بتوانید یک دستگاه با کیفیت و کارکرد بالا برای مزرعه خود خریداری کنید.

نکته مهم در خرید این دستگاه که باید توجه نمود، قابلیت وصل شدن آن به تراکتور است و باید مدل آن دقیقا با تراکتور شما سازگاری داشته باشد.

در خرید به قسمتهای مختلف دستگاه بذر کار دقت کنید که کاملا سالم باشد و یکی از مهم ترین قسمتها چرخهای لاستیکی است که باید مقاومت بالایی داشته باشند.

قبل از خرید چک کنید که جنس بدنه دستگاه از فلزات محکم باشد و در برابر سنگ و ضربه بتواند مقاومت نشان دهد.

در یک قدمی ثروت تنها با یک تکنیک

بذرکار عمیق کار

قیمت بذرکار عمیق کار را نمی توان دقیق گفت، زیرا نوع بذری که انتخاب می کنید باهم بسیار متفاوت است و مسلما قیمت آن هم فرق دارد، ولی در حالت کلی باید گفت نوساناتی دارد به عنوان مثال بذر کاشت گیاه توت فرنگی 7.900 تومان می باشد.

این قیمت بستگی به این دارد که نوع بذر انتخابی شما چه چیزی است و چه مقدار بذر خریداری می کنید و همچنین در بازار خرید این بذر نوسانات قیمت نیز وجود دارد.

بنابراین با توجه به نوسانات اخیر بازار برای اطلاع از قیمت اصلی این بذرها با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کنید تا شما خریداران را آگاه سازند و اطلاعات لازم را هم به شما بدهند.

در یک قدمی ثروت تنها با یک تکنیک

.

تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا